Renginio Identiteto pristatymas

TEDx logo

created by

digi logo
arrow

Renginio identitetas

arrow

Užduotis

Prisijungdama prie Lietuvoje jau tradicija tapusios kasmetinės TEDxVilnius konferencijos, digitouch! komanda gavo nelengvą užduotį – naudojant pagrindinius konferencijos pavadinimo elementus, atskleisti šiųmetę renginio idėją ir taip sudominti auditoriją aktualia, o tuo pat metu ir paslaptinga tema.
Profesionalių dizainerių pastangomis, šūkis „Hide and seek“ iš temos tapo renginio identitetu, nešdamas žinutę tiek skaitančiai tekstą, tiek stebinčiai vaizdą auditorijos daliai.

arrow

Idėja

Vieni dalykai mūsų gyvenime matomi aiškiau, kitus mes pastebime ir suvokiame tik pažvelgę atidžiau. Kartais vengiame pripažinti akivaizdžius faktus, ar vedini nesuvokiamų tikslų, patys kažką slepiame. TEDxVilnius kvietė žvelgti drąsiau, plačiau ir nebijoti atrasti tai, kas gali nustebinti.
Kuriant unikalų renginio identitetą, remtasi optinės vaizdo iliuzijos pagrindu – ieškota mistiško, paslaptingo, kaip ir pati konferencija – įtraukiančio būdo atskleisti renginio idėją ir patraukti auditorijos dėmesį. Iškelto tikslo rezultatas – turinį slepiančių linijų koncepcija – slėpti, ieškoti ir rasti.

arrow

Reklaminės kampanijos

vizualizacija
arrow

socialinė media

Ypač daug dėmesio socialiniame tinkle Facebook susilaukusi konferencija nuolat komunikavo su būsimais dalyviais, pasakodama ne tik apie paruošiamuosius renginio darbus, bet ir pristatydama būsimus pranešėjus. Pasirūpinome estetišku bei vientisu informacijos apie dalyvius suteikimo stiliumi bei pačios paskyros išvaizda.

social
arrow

baneriai

Tos pačios stilistikos baneriai reklamavo TEDxVilnius konferenciją ir didžiuosiuose Lietuvos naujienų portaluose. Aktyviai vykdyta banerinė kampanija apėmė daugybės formų ir dydžių reklamines juostas bei langus.

baner
arrow

leidinys

Mūsų kurtame išskirtiniame mažo tiražo TEDxVilnius leidinyje ne tik dalintasi naudingais patarimais, tačiau ir bene plačiausiai atskleistas konferencijos identitetas ir stilistinis braižas.

book
arrow

lauko reklama

Kvietimą sudalyvauti konferencijoje buvo galima rasti ir gatvėse stovinčiuose reklaminiuose stenduose. Išskirtinis dizainas neabejotinai patraukė praeivių dėmesį.

stands
arrow

renginio apipavidalinimas

arrow

akreditacijos

Visi dalyvavusieji konferencijoje gavo po skiriamąjį ženklą – renginio dalyvio, organizatoriaus, pranešėjo ar savanorio kortelę, statusus atpažįstant pagal skirtingų spalvų elementus. Jei tokia kortelė kabėjo ir ant jūsų kaklo, žinokite, jog prie jos prisilietė mūsų dizainerio ranka.

akreditacija
arrow

Visi norintieji galėjo įsiamžinti prie TEDxVilnius foto sienos. Trokštantiems išsaugoti prisiminimus apie pranešimus skaičiusius dalyvius, jų ieškoti ir teirautis dėl bendros nuotraukos nereikėjo – buvo suteikta galimybė prie fotografavimosi sienos įsiamžinti su bet kuriuo šios konferencijos pranešėju.

arrow
How to enable JavaScript in your browser